Wysyłka prezentu


Zrób niespodziankę osobie, dla której kupujesz prezent!


Niespodzianka
Zapakujemy ładnie prezent i  wyślemy na wskazany przez Ciebie adres.
Wystarczy, że dodasz do koszyka opcję "wyślij prezent".


Tutaj nas znajdziesz!

Katalog firm Bizeo

Katalog sklepów internetowych

Sklepy internetowe

Pasaż sklepów internetowych e-pasaz.com - Oceń nasz sklep

taktanio.pl - świat wyprzedaży i promocji

sklepy internetowe
Sklepy Internetowe

Pomóż Asi


FAQ / POMOC

ZAMÓWIENIA

1. Czy aby złożyć zamówienie w sklepie muszę się rejestrować / zakładać konto?

Nie, można zrobić zamówienie bez rejestracji / zakładania konta. Jednak założenie konta w sklepie ma swoje plusy. W przyszłości dla stałych zarejestrowanych Klientów mamy zamiar wprowadzić rabaty i ciekawe konkursy.

2. Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie składa się poprzez umieszczony na stronie koszyk. Wystarczy dodać produkt do koszyka, kliknąć w kółeczko wybraną formą płatności, rodzaj dostawy i wypełnić dane adresowe. Po uzupełnieniu danych proszę potwierdzić zamówienia. Po potwierdzeniach ukazuje się informacja z numerem zamówienia i kontem bankowym na wypadek gdy wybrano ''przelew''. Na adres e-mail podany w zamówieniu zostaje wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia. Jeżeli następują jakieś problemy zamówienia przyjmujemy telefonicznie lub drogą mailową.

3. Jak szybko zostanie zrealizowane moje zamówienie?


Czas realizacji zamówienia 1-3 dni. Zamówienia złożone z opcją płatności ''za pobraniem'' wysyłamy tego samego dnia pod warunkiem, że zamówienie złożysz do godziny 14.00 i towar jest dostępny na magazynie. Przy wyborze formy płatności ''przelew'', ''Płatnosci.pl''  zamówienie zostaje realizowane po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie.

4. Skąd mogę wiedzieć, czy towar, który mnie interesuje jest na magazynie?


Po kliknięciu w dany towar widnieje przy nim dostępność.

5. Na czym polega opcja ''Wysyłka prezentu na adres solenizanta''?


Jeżeli chcesz zrobić niespodziankę osobie, dla której kupujesz prezent możesz wybrać tą opcję i nasz sklep wyśle prezent ładnie zapakowany na adres, który zaznaczysz w zamówieniu.
Wystarczy, że dodasz do koszyka pozycję ''Wyślij prezent"

6. Czy dostanę dowód zakupu?

Oczywiście do każdego zamówienia dołączony jest dowód zakupu, który znajduje się w przesyłce, bądź w koszulce pod listem przewozowym. Jeżeli wybierasz opcję ''Wysyłka prezentu na adres solenizanta'' dowód zakupu wyślemy do Ciebie listem poleconym.

7. Czy mogę anulować zamówienie lub dokonać w nim zmiany?

Zamówienie możesz modyfikować i anulować do momentu, aż nie zostanie wysłane.

8. Czy otrzymuję informacje o etapach realizacji zamówienia?

Oczywiście, Klient otrzymuje  e-maile informujące o etapach realizacji zamówienia.

PŁATNOŚCI

1. Jak mogę zapłacić za zakupiony przedmiot?

Do wyboru mamy 3 formy płatności:
  • Pobranie
  • Przelew
  • Płatności.pl
2. Czy płacąc przez Płatności.pl lub PayPal ponoszę dodatkowe koszty?

Wybierając te formy płatności absolutnie nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów.

3. Gdzie mogę znaleźć numer konta aby dokonać płatności?


Po złożeniu zamówienia i potwierdzeniu pojawiają się dane do przelewu. Dodatkowo wysyłamy numer konta bankowego w mailu potwierdzającym zamówienie. Dane do przelewu widoczne są również w zakładce KONTAKT.

4. Jak mogę zapłacić, gdy odbieram towar osobiście w siedzibie firmy?


Odbierając towar w siedzibie firmy możesz płacić gotówką bądź przelewem. Towar zostaje wydany po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie.

WYSYŁKA

1. W jaki sposób dostarczony zostanie zamówiony towar?

Towar wysyłamy firmą kurierską FTL oraz Pocztą Polską, w zależności jaką formę wysyłki zaznaczysz przy zamówieniu.
2. Co zrobić jak przesyłka jest uszkodzona lub widać ślady ingerencji w opakowanie?

Przyjmując przesyłkę należy dokładnie ją obejrzeć, jeżeli widać ślady uszkodzenia lub taśma bezpieczeństwa jest naruszona należy spisać protokół szkodowy z kurierem bądź pracownikiem poczty. Protokół szkodowy jest niezbędny do rozpatrzenia pozytywnej reklamacji.